Wednesday, April 23, 2014

Day 13 - Kardio Pecah rekod Peribadi #misi75kg

22/4/2014 - Day 13 (Selasa)
Buat Burpees semalam terasa sakitnya hari ni. Terasa kat bicep and tricep aku.. So hari ni aktiviti libatkan tangan aku restkan. Aku buat cardio treadmill. Seriusly tak sangka aku pecahkan rekod peribadi aku sendiri. 
Lihat previous gambar bawah ni.
2km dalam masa 15.33 minit.
Ni rekod baru aku. 2km dalam masa 13.51 minit. Layan speed 9 je sampai 2km. PErghh tercungap-cungap rasanya.

Lepas abis treadmill aku rehat kejap then aku buat Sit up 15-15-10 (rep)
then sambung dengan
Leg Extensions (kaki)
Duduk aku buat 15-15-15 (reps )
Meniarap aku buat 15-15-15 (reps) jugak.
Aku tak sure pulak brapa berat yang aku angkat. Nanti check balik. Gambar atas ni contoh je bukan aku angkat banyak tu. Ini mau tercabut kaki aku ni.. Haha..
Finishing aku, buat warm down dengan berjalan laju atas treadmill 6 speed sejauh 1km. Settle workout aku.

#misi75kg

1 comment: