nuffnang ads

Tuesday, November 13, 2012

Majlis Berkhatan 11.11.12

Ohh meriah rupanya Majlis berkhatan ni. Idokler tau.. Ingatkan buat makan-makan jer. Siap ada berarak dan pelamin tu. Macam kenduri kawin pun ada. Sori arr, aku takde pengalaman ni sebenarnya. Naper? Korang baca tentang aku Haa, so takkan nak berarak gak.. Umur pun dah tua. :p
11.11.12 (Ahad) Ini gelagat 3 orang anak buah Amar, Nabil dan Ilhan yang bakal disunatkan 13.11.12 (Selasa) bersamaan dengan tarikh post ni, hari ni lah. So goodluck lah yer.. jangan ada yang lari. Hehe.. Kang ambik balik duit angpau..
Wahh siap makan beradap tu, ayam golek, udang tepung segala bagai buah-buahan. Perghh kalah pengantin.
Apa apa pun sebelum majlis dimulakan, bacaan doa selamat lah dulu kan. Selesai saja doa selamat, apa lagi... makan ler.. makan dan makan...  Selesai majlis..

3 comments:

  1. wah...meriahnya majlis bersunat!=)

    ReplyDelete
  2. ingtkan mjlis tu hari bersunat... rupenyer mjlid tu advance 2 hari... kawin pun xde majlis advance2 tau... giler hebak...

    ReplyDelete