Wednesday, April 1, 2015

Enot dah Kurus | Motivasi untuk diri

Aku rasa dah lama sangat aku berkecimpung dalam bidang mendietkan diri ni. Kejap turun kejap naik. Bukan kata tak turun, ada turun tapi turun tak banyak. Kurang motivasi agaknya. Yalah, kalau buat sorang-sorang slalu tak jadi. Pernah tengok program "The Biggest Loser", susah payah dorang workout nak bagi turun. Nampak tak teramat seksa dorang. Cuak plak nak ikut. Susah kan nak loss weight ni. Tambah pulak sekarang semakin jarang bersenam. Memang takkan turun la.

Haa, dok cerita bab loss weight ni, dengar la jugak seorang selebriti tanahair kita telah loss weight dengan mendadak. Kenal tak Enot? Enot yang pelakon komedi tu, yang masuk MasterChef tu.. Ni instagram Enot[klik] Korang tengok Enot dah semakin kurus. Wow hebatnya... Aku bukan nak bergossip pasal dia, tapi aku teruja dengan usaha Enot ni, gempal kot dia sebelum ni tiba-tiba berat badan dia turun secara mendadak.
Ni ha TENGOK, berat dulu 126kg, sekarang ni dah 99kg. Fuh macam tak caya je. Turun dekat 30kg kot dalam masa 35 hari. Ni yang buat aku tercabar ni. Haha.. Aku nak loss weight 5 kg pun payah.
 
Kemain sejak badan dah susut ni, memang asyik busy shoot je. Sampai ke Jepun ambik gambar. Hehe. Perkara positifkan, terasa kesihatan makin bertambah sempurna. 

Oh ya bila sentuh bab kesihatan ni pernah terdengar khabar-khabar angin orang kata Enot ni sakit la, tu yang badan susut tu. Ada jugak yang siap kata potong usus la, mengecikkan usus la. Gamak betul tuduhan korang. Periksa dulu ya sebelum bercakap. Memang Enot ada sakit sebelum ni tapi bukan susut masa dia sakit tu. Bertabahlah ya, biasa la Enot dah semakin slim kan. Ramai ajelah mulut-mulut dengki tu.

Kalau nak tau rahsia sebenar Enot, tengok dalam Instagram Enot. Dia dok guna produk ni. IZEARA 6 Inch Body Serum. Miracle Miracle katanya...
Biar betul produk IZEARA ni. Hilang 6 inci dalam masa 48 jam. Memang padan la Enot loss weight dekat 30kg dalam masa sebulan. Kalau tak percaya tanya Enot, kalau tak percaya jugak, cuba try. Haha..


Nah tengok lagi, rupanya dalam instagram Enot ni bukan dia sorang je pakai IZEARA ni, ramai rupanya selebriti yang lain guna produk ni. Macam tergugat je dengan produk IZEARA ni. Terjebak gak aku kang. Apa susah aku pm je kat no Enot ni. Haha... 
Alang-alang nak tau lebih lanjut pasal perkembangan Enot ker, atau produk yang dia guna korang tengok kat bawah ni. Aku tolong sharekan.Korang klik je kat link bawah ni:



Tel. No : 016-9778323


Last but not least, korang tengok video Youtube ni, pengakuan sendiri dari Enot. Yang korang-korang di luar sana pandai-pandai bawa cerita kan. Enot berusaha untuk loss weight ya, bukannya sebab masalah kesihatan Enot yang menyusutkan berat badan dia. 

3 comments:

  1. macam tergoda jer macam tergoda jer...adehhh... dahlah tengah berusaha gigih ni...

    ReplyDelete
  2. Yg mana satu enot pakai ni lemonex pun dia kata dia pakai

    ReplyDelete